fredag 18 januari 2013

Veckan som varit

Har inneburit sjukstuga & katastrofalt dålig sömn för mig (M). Blev hemringd från skolan Elina har feber så jag har varit hemma med henne hela veckan, idag fredag var det tänkt att återgå till arbetet men kl 3 inatt väckte hon mig med magont, min första tanke var magsjuka men det blev inget mer än ont i magen. Nu ikväll har vi lyxat oss med fruktsallad och dumlefluff, maken gjorde räkmackor :)

Mormor och D har åkt till Thailand och gotta sig i solen, vi gottar oss med skoter och korvgrillning.

En snabb sväng till Annlo och Peder hann vi ikväll å snutta bebis :) även kollat in deras eventuella hus dom tänker bygga, lite sugen blir man allt själv men vi är nöjd med vår tomt och den vill jag inte släppa, men när vi blir miljonärer, då bygger vi nytt hus på samma plats och vårt hus flyttar vi till fjällen som stuga, jaaa drömma går ju.

Ha en trevlig helg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar