tisdag 26 juli 2011

Pass två i skogen

På pass två i skogen så vart tornet klart förutom bänken och en sneslå så det inte tippar av vinden bakåt. Den gör vi på pass tre. Då ska det även röjas björksly i två timmar. Sen är det klart och vi har ett eget (farsan o jag) jättefint älg och rådjurspass där man även kan ta med sonen nångång framöver...





I skrivande stund tog jag denna på sur-Elina som stod o skrek på bron för att brorsan retade henne. Dom har lämpligen burit upp alla cyklar på bron för att det inte ska regna på dom. Nu måste jag sätta huliganerna i göromål innan dom river huset :) Maria är på EM hos frissan, ett efterlängtat besök för henne. Skönt i bli lite ompysslad kan jag tänka mig. Det blir även självplocka jordgubbar strax i Mockträsk.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar