tisdag 25 juni 2013

Midsommar, fest och snart semester

Det börjar närma sig semestern, tröttheten är extreme, dagarna är olidligt långa.... Men snart så är det dags, jag (M) och barnen ska vara lediga 6 veckor och maken 3.

Jag har jobbat en hel del övertid vilket iof oxå är orsaken till tröttheten, men sen har jag extremt svårt att somna.

Midsommar firade vi i Ersnäs med god mat och trevligt sällskap, kvällen var lugn och vi var hemma vid 21.30 tiden.

Midsommardagen var vi till Nordpoolen och badade, barnen var jublande glad. Min man bevisade att han kunde simma, tjohooo en hel längd utan att fuska :)

Vi förbereder inför makens stora dag och kommande fester. Ena dagen för vänner och nästa för familjen.

Mat och fika ska ordnas och en massa annat små plock, vilket jag tror är en del till att jag har svårt att sova, en massa saker som ska ordnas och planeras.

Sonens nya cykel gick sönder efter 5 dagar, vilket inte var populärt... men garantin gav oss en ny, glädjen på topp igen.

Ha en fortsatt trevlig dag kära läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar