onsdag 15 januari 2014

Glad

I måndags fick jag beskedet att jag hade fått tjänsten jag sökt, den 10 feb tar jag min stol o tangentbord och flyttar en våning upp. Kommer under hela 2014 bara att jobba dagtid och inga kvällar/helger, bara frivillig övertid. :)

Igår shoppade maken en "ny" bil. Äntligen fick han sin efterlängtade Avensis diesel :) 

Är du ute efter en Saab 9-5 -04 som strax har gått 21000 mil, besiktad och nyskattad så är våran till salu. Jag har verkligen gillat vår Saab, lättkörd, rymlig och jag känner mig trygg att köra den. Få se vem den lyckliga ägaren blir. 

Barnen kämpar med sina sporter, lillan tränar basket och har fått sig en egen basketboll och för sonen är det hockey för hela slanten. 

Idag är det kvällsjobb för mig så nu ska jag slöa ett tag till i sängen :)

Lev och må luden tå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar