fredag 7 februari 2014

Det drar ihop sig

Idag gör jag min sista dag på mitt nuvarande arbete. I em tar jag min stol, tangentbord och saker en våning upp. Det gäller nu bara att komma ihåg på måndag att åka till vån 5 och inte 4a, ett angenämt problem. :-)

Edvin spelade träningsmatch igår och sjöng högljutt i duschen efteråt :)

Barnen har skött sig bra i skolan och även hemma så i helgen är det belöning i form av bio. Vi ska se Frost, återkommer med recention efteråt. 

OS närmar sig med stormsteg och förberedelserna är total för maken. Igår hittade han en sida med hela OS programmet och som gjorde att han bara klickade på programmet så öppnas appen i paddan och han kan titta direkt. 

Förberedelserna intog han med lillans lurar på sig. 

Fredag idag och den är efterlängtad. Är trött som en gnu och vaknar på nätterna.... Ålderstecken? 

Ska nu göra ett sista ryck. På återseende. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar