lördag 22 februari 2014

Jobbar

Jobbar nu helg igen :) men jag klagar inte, Ja jag är knäpp. Men jag trivs men mina tokiga arbetskompisar som livar upp mitt liv under denna jobba helg.

Maken han är hemma och skottar snö, för ja det har kommit en del :)

Själv så har jag drabbats av förkylning, hur fan är det möjligt? jag har ju vaccinerat mig..... falsk marknadsföring och ska begära kompensation av landstinget :-)

Sonen är allt annat än frisk, det var en mycket seg förkylning som slagit till på honom, idag verkar han dock lite piggare. Förhoppningsvis ska han kunna gå till skolan till veckan.

Älskar att det börjar bli ljusare ute längre på dagarna nu, känner att jag blir gladare. Detta jävla regnande och slasket som varit i vinter tar verkligen på humöret. Det är inte kul att vara ute i regn, snö hindrar mig inte men regn... nej tack. Ville jag ha dessa vintrar hade jag bott i södra Sverige, jag vill ha snö och minusgrader.

Sportlovet är bara en vecka bort och jag har semester, hoppas på några minus och sol så vi kan vara ute grilla korv och köra lite skoter.

Ha en fortsatt bra helg alla glada läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar