fredag 13 maj 2011

Fredag den 13e

Ja jag måste ju erkänna att jag har känt av denna fredag den 13e.... trött som en jag vet inte vad i morse och maken tvättade sin mobil i 60 grader, han hittade den i tvätthögen när han hängde tvätten i morse... kan inget annat än le när jag nu tänker på det.... :-)


Har varit på ett mycket dåligt humör denna dag, har bara haft tjorv ärenden som fått mig på än jävligare humör.... ingen lunch med mig så det blev till att dricka nutrillet.... misstänker att detta är en av dom bidragande orsakerna till mitt dålig humör...


Dagen slutade iaf bra, fick mig Taco till middag och jag orkade inte ta dusten med sonen så han fick köttbullar utan att ens be om annan mat, men just idag gjorde jag det enkelt för mig... Inte ett tjafs vid matbordet och han åt 9 köttbullar!!!! :-O


Det grönskar för var dag som går och inte fan blir jag gladare för det, näääää snarare tvärt om. Som alla vet så HATAR jag värme och på jobbet har vi 25 grader inomhus, det är olidligt varmt... Är i starka funderationer på att byta plats med någon annan för det är svalare längre in i rummet men samtidigt vill jag sitta brevid dom jag sitter vid såååå, ja vi får väl se vad som händer.


Ha en trevlig helg alla glada som läser vår blogg, kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar