måndag 30 maj 2011

Vecka tjugoett









Veckan har inneburit jobb för mig, frun i huset ja även för maken men jag har gjort några timmars övertid, så på lördag när jag gick av min 9 dagars vecka kom tröttheten i kapp mig. Har inte fått många knop gjorda i helgen.


Barnen har varit på 2 olika kalas, till deras stora förtjusning. :)


Sen var det morsdag på söndag och den var betydligt bättre än förra året :) vi var på Exotic och åt middag.... inte min favvorestaurang men dock den enda som hade lediga bord och jag förstår nu varför... Totalt KAOS...... + dålig mat, det friterade smakade bränt och köttet smakade rökt :( nej tacka vet jag vår favorit restaurang ÖP. Det var i allafall mycket uppskattat av mig att min älskade make gjorde detta för mig :-D


Idag är det tandläkaren för lillan som klagar på sin fula tand och eventuellt så åker denna idag.


På återseende kära läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar