måndag 16 maj 2011

Mycke Björnprat nu.

Hejsan alla!
Min farbror Stefan Holm har varit i tidningen igen (som den linslus han är he he) med en björnobservation. Tyvärr hant han inte ta några bilder trots han alltid har kameran med sig.
http://www.pitea-tidningen.se/arjeplog/artikel.aspx?ArticleId=6164774

I Alvik med omnejd där jag jagar har det setts 3 fullvuxn björnar nu för 2 veckor sen.

Annars har vi varit i Boden i helgen på Mora träsk underhållning med barnen och jag var på en Björn föreläsning med Rasmus Boström- Sveriges bästa björnjägare just nu. MYCKET intressant var det den rekommenderas att fara på.
Jag har även hållt på med gården och skottat matjord och bark i sju timmar på Söndag så mina armar känns som spagetti nu. Bilder på allt det här läggs ut i en serie senare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar