måndag 9 maj 2011

Sommarvärme

Så var åter till vardagen igen...Måndag.... känns tung.... eller?? nej inte nu för nu är jag hemma och arbetat bort min måndag :)

Helgen som var, var ju tanken att vi skulle åka till lillasyster med familj, men fredag morgon så bestämde vi oss att vi skippar det, lilla syster har så mycket med sin skola, dom hade ett 50 års kalas dom skulle till och F hade någonting i stallet på lördag kväll så nää vi tar det en annan helg.
Dom kommer till mamma/mormor på lördag för då ska jag och barnen med kusinerna och mormor gå på mora träsk :)

Sommaren har kommit med storm steg, idag har vi haft varmt, t-shirt varmt, när jag kom hem från jobbet visade termometern 17.7 i skuggan kl 16,00. Barnen gillar sommaren och slippa pälsa på sig. Men som sina föräldrar så gillar dom inte värmen :)

Sonen blev bjuden på två kalas i helgen ett på lördag och ett på söndag men båda har vi varit tvungen att tacka nej till, dels för att kusinerna kommer och dels för att vi har redan köpt biljetterna till Mora träsk. Nåja dom barnen fyller ju år ett annat år ;)

Nu ska jag ta och utfodra mina barn och min man.

Ha det bäst kära läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar