söndag 21 augusti 2011

Mera bad



Ja efter vår tur till sommarland kunde man ju tro att vi badat färdigt, men då jag lovat barnen att vi skulle åka på Boden badet innan semesterns slut så var det bara att hålla vad jag lovat. Packade in oss i bilen och for iväg, vi badade åter igen ett par timmar och bubblade, det var skönt och barnen var nöjda. Nu håller jag på kolla upp simskolor till barnen.


Parabol killen kom vid 11.30 idag och monterade så nu är vi ägare av 362 tv-kanaler... Vi behöver 1 månads semester för att hinna se allt, detta kommer vi ha i tre månader, sen kommer vi endast ha familjepaketet med Canal sport. Nu är det bara helgen kvar sen är det jobb igen och vi börjar veckan med tandläkarbesök och föräldramöte... Lillan har vi nu konstaterat att även hon är laktosintolerant så ett läkarintyg till förskolan var ett måste, vi har en underbar läkare som utan knussel fixar detta till oss, jag har haft samma läkare sedan -05 både till mig själv och barnen och det är skönt att ha samma läkare varje gång, han känner en och vi behöver aldrig dra hela journalen för varje läkarbesök.


Nu inväntar vi besök och jag ska koka kaffe. Trevlig helg!

1 kommentar: