torsdag 18 augusti 2011

Skoldags



Sonen är som sagt en STOR fan av Eric Saade och lyckan var gjord när han fick likadana solbrillor som Saade

Ja vår lilleman har blivit stor, så stor att mamma kan inte förstå att hennes lilla kille nu ska börja skolan.... han gillar inte att vi kallar honom lilleman, "jag är inte liten jag går faktiskt på 6års och är stor" ojoj 6 åringen tror han är stor hur ska det bli när han är i tonåren??




6 åringen poserar i sin nya brills, han har dom på sig jämt till och med när det regnar och han sitter vid datorn :-D


Vädret är allt annat än bra så det blir mycket inomhus och se på film, lillan har hittat sig en ny ställning till sitt tv tittande :-D



Maken han har äntligen fått sin parabol som han tjatat om i flera år, men vi har varit bunden till boxer och nu är bindningstiden över och min make har nu beställt canaldigital med sportkanalerna, allt för hockeyns skull :)


Jag vill ha en till tv för jag kommer inte få se någonting annat än sport denna vinter, suck.....


Nu ska lilleman hem från fritids, vi har som sagt skolat in honom i veckan och det går bara bra, hade inte väntat mig någonting annat. PÅ måndag är det åter till vardagen och våran semester är över. Det har varit en ljuvlig semester, men nu börjar mina favorit årstider.


På återskrivande kära läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar